مهام بند کاسپین

شرکت بسته بندی مهام کاسپین

مهام بند کاسپین

شرکت بسته بندی مهام کاسپین

  • ۰
  • ۰

اگر نگاهی به دنیا و صنعت امروز داشته باشیم، به راحتی می توان به نقش بسته بندی در نگهداری محصولات پی برد. تقریبا محصولی یافت نمی شود که بسته بندی نداشته باشد. دلایل آن هم تقریبا واضح است. از مهمترین دلایل مانند زیبایی و سلامت کالا گرفته، تا مواردی مانند برندینگ و امنیت. مورد دیگری که ما بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم، بحث حمل و نقل است.

نقش بسته بندی

اهمیت و نقش بسته بندی در حمل و نقل

امروزه حتی در مشاغل کشاورزی و باغی هم از بسته بندی، استفاده می شود. در این حوزه کاری لیبل و برچسب هم جزئی از بسته بندی است. این کار خود شیوه ای برای معرفی و شناساندن محصول به حساب می آید. در کنار تمام دلایلی که وجود دارد، دلیل دیگری که برای صاحبان مشاغل اهمیت زیادی دارد، سلامت کالا در حین حمل و نقل است.

اگرمحصولی بسته بندی نشود و یا به درستی پک نشود، احتمال خرابی و آسیب وجود دارد. نقش بسته بندی وابسته به شرایط حمل و نقل و نوع کالا بیشتر نمایان می شود. به همین دلیل صاحبان مشاغل برای خدمات بهتر و حفاظت از محصولات خود در حین جابجایی، نیازمند بسته بندی های صحیح هستند.

تسمه بسته بندی

بنابراین می توان گفت بسته بندی علاوه بر معرفی و شناساندن امکانات و خواص محصول، نقش حفاظت و ایمنی آن را هم به عهده دارد. این نکته را در نظر داشته باشید که بسته بندی صحیح می تواند علاوه بر کم کردن فضای اشغال شده، زمان نگهداری آن را هم زیاد کند.

راحتی فروش با بسته بندی کالا

در قرن حاضر و وجود فروشگاه های مختلف، خریداران ترجیح می دهند که کالاهایی را خریداری کنند که علاوه بر ظاهر زیبا و بسته بندی درست، امکان جابجایی رات تر را داشته باشند. پس اگر محصول شما به صورت فله و غیر مجتمع ارائه شود، احتمال فروش آن کم می شود. در ادامه مجبور می شوید تا حد زیادی ارزان تر به فروش برسانید. این موضوع درباره تولید کننده هم صادق است. به این معنا که در بحث جابجایی هم هزینه را کاهش می دهد و هم کار را ساده تر می کند.

تسمه پلاستیکی

کاهش هزینه ها به کمک بسته بندی

نقش بسته بندی در هزینه ها و مخارج کلی هم قابل توجه است. روی هم رفته هزینه بسته بندی کم است و در حدود ۱۰ درصد هزینه تولید را در بر می گیرد. شاید در شروع به دلیل تهیه لوازم مورد نیاز این صنعت کمی هزینه در بر داشته باشد؛ ولی در طولانی مدت ارزش افزوده این کار علاوه بر جبران کردن هزینه های اولیه، سود بیشتری را برای تولید کننده به وجود می آورد. به عبارت دیگر در بلند مدت باعث کاهش هزینه ها می شود.

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • مهام بند کاسپین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی